День святого Валентина. Сценарій для школярів.
Це музично-театральна композиція для школярів старших класів, присвячена Дню святого Валентина - міжнародного дня всіх закоханих.
Свято День святого Валентина (день закоханих) відзначають 14 лютого. Школярам подобається це свято, і вони sp задоволенням беруть участь в його організації.
Підготовка свята.
Учасники: вихованці театрального і танцювального гуртків.
Глядачі: 6-8-і класи.
Зал прикрашений плакатами з висловами великих людей про кохання. На центральній стіні з гірлянди викладено велике серце, пронизане стрілою, яке поки що не світиться.
Хід заходу.
(Світло вимкнене. Звучить повільна урочиста музика. З'являються дівчата в білих туніках. У кожної в руці запалена свічка. Вони танцюють.)
ГОЛОС ЗА КАДРОМ: 14 лютого 270 року християнського мученика Валентина, який скоїв заборонений римським імператором обряд вінчання, засудили до смертної кари. Але навіть в тюремній камері, за легендою, Валентин не зрікся своїх поглядів і повінчав молодих людей, які дуже любили один одного .... Через сотні років він був зарахований до лику святих...
(В кінці танцю серед дівчат з'являється чоловік у білій мантії з капюшоном на голові. В руці він тримає велике серце.)
СВ. ВАЛЕНТИН (говорить на фоні музики): Я прийшов у цей світ, щоб благословити любов, бо тільки любов мила Богу... Я прийшов у цей світ, щоб благословити люблячі серця, бо їм не страшні ніякі перешкоди... Я з'явився, щоб сказати всім люблячим: вірте, сподівайтеся, бо Віра і Надія - вірні супутники істинної Любові, перед якою все безсиле!
(Музика посилюється.)
І нехай це серце (піднімає над головою серце) буде символом Любові! І нехай захистить воно всіх закоханих від нещасть і бід!
І нехай живе ЛЮБОВ!!!
(Музика звучить дуже голосно, і на останньому слові на стіні спалахує серце з гірлянди.)
(Св. Валентин відступає до дівчат, що стоять за ним півколом.)
1-ша ДІВЧИНА: Найсильніше почуття, яке тільки може бути, - Любов, піднесена, прекрасна, що дарує крила і відчуття польоту ...
2-га ДІВЧИНА: Найбільша сила, що змушує людину здійснювати незвичайні, часом божевільні вчинки, - Любов, неземна, пристрасна, хвилююча...
3-я ДІВЧИНА: Саме хвилююче і гірке розчарування - Любов, нерозділена, що несе відчай і біль ...
4-та ДІВЧИНА: Найпрекрасніший стан душі - Любов, що дарує надію, що змушує серце то завмирати в очікуванні, то скажено стукати...
СВ. ВАЛЕНТИН: Найбільше щастя, яке дано людині...
ДІВЧАТА І СВЯТИЙ ВАЛЕНТИН (разом): Любов!!!
З'являються ведучі - юнак і дівчина.)
ЮНАК: Здрастуйте, дорогі друзі!
ДІВЧИНА: Доброго дня!
ЮНАК: Ми раді вітати вас на нашому вечорі, присвяченому Дню Святого Валентина.
ДІВЧИНА: Сьогодні нам хотілося б побільше розповісти вам про прекрасне почуття, яке з нетерпінням чекає кожен з нас, - про Любов!
ЮНАК: Про любов багато написано...
ДІВЧИНА: Про неї багато розказано...
ЮНАК: Здається, що ми знаємо про любов все...
ДІВЧИНА: Але до цих пір ніхто не може дати точне визначення: що таке любов?
ЮНАК: Вічність або мить?
ДІВЧИНА: Вище щастя чи покарання?
ЮНАК: Одні кажуть, що любов приходить з часом, потрібно тільки добре придивитися до людини...
ДІВЧИНА: А інші закохуються з першого погляду і на все життя...
ЮНАК: Любов - це радість і щастя?
ДІВЧИНА: Або щасливого кохання не буває?
ЮНАК: Заради любові одні люди роблять подвиги, долають гори і моря заради коханих.
ДІВЧИНА: А інші йдуть на злочин...
ЮНАК: Любов - це всепоглинаюча пристрасть і дикі ревнощі?
ДІВЧИНА: Або романтика і обожнювання?
ЮНАК: Давайте спробуємо розібратися.
(Ведучі проводять гру з глядачами «Любов - це ...».
Беруть участь 2 команди по 5-6 чоловік. Їм дається 3 хвилини на те, щоб придумати якомога більше продовжень фрази «Любов - це ...» Команди зачитують відповіді по черзі. Перемагає та команда, яка складе більше фраз. Переможці отримують м'які іграшки - сердечка.)
ЮНАК: Імена Трістана та Ізольди стали символами Великої Любові... Тріcтан був хоробрим лицарем, а Ізольда - дружиною короля. Злий рок не дозволив їм бути разом...
ДІВЧИНА: А люди поховали їх в різних могилах.
ЮНАК: Але попри все, «... з могили Трістана піднявся прекрасний терновий кущ, зелений і пишний, і, перекинувшись через каплицю, вріс в могилу Ізольди. Навколишні мешканці взнали про те і повідомили королю Марку. Тричі наказував король зрізати цей кущ, але всілякий раз на наступний день він був настільки ж прекрасним, як і колись ...»
ДІВЧИНА: Ніби кажучи всім: «Нас не можна розлучити навіть після смерті!» (Музика посилюється.)
ЮНАК: І смерть не владна над Великою Любов'ю!
(Звучить сумно-урочиста музика.)
ДІВЧИНА: Так, любов об'єднує два люблячих серця, змушуючи їх битися в унісон.
ЮНАК: А для глядачів у нас гра.
(Провідні проводять гру «Половинка серця»
Запрошуються 6 хлопців і 6 дівчат. Кожному дається половинка серця. (Сердечки розрізані на 2 частини по-різному. Юнакам дається перша частина, дівчатам - друга). Перемагає та пара, в якій юнак і дівчина першими зберуть серце, тобто знайдуть один одного.)
Следующий сценарий