З шаленим розвитком цифрових технологій в минуле відходить багато видів бізнесу і виробництва. Буквально за десять років ми втратили фотоапарати-мильниці, побутові відеокамери, фотоплівки, компакт і DVD-диски, руйнується книжковий і друкований ринок, на черзі канцелярія, шкільні товари, банки і більшість магазинів. З другого боку, в кожному місті виросла величезна кількість торгових центрів, але фантазії бізнесменів на заповнення площ не вистачає. Це дуже помітно по кількості точок продажів ювелірних прикрас і складається враження, що з реальних магазинів затребуваними залишаться продовольчі та ювелірні. Але святе місце порожнім не буває і заповзятливі громадяни знаходять вихід для заповнення осиротілих приміщень.
Останнім часом як гриби стали з'являтися дрібні і середні заклади громадського харчування:
бари, кафе, випічки, піцерії, суші-бари. До слова ресторани теж зазнають докорінних змін, вони трансформуються в
арт-клуби за інтересами. Крім стандартних цілей в обслуговуванні клієнтів, арт-клуби пропонують ігрові зони, караоке, з'являються нові сцени, розвивається околобарний простір. Більша увага стали приділяти звуковому і дизайнерському оформленню таких місць.
Відкриваючи кафе або ресторан вам необхідні зручні і красиві меблі. Ознайомитися з вибором функціонального меблевого та допоміжного обладнання: столів, стільців, крісел, барних стійок, підлогових і підвісних світильників можна на цьому сайті
Сучасність від дизайнерів вимагає максимального залучення уваги, нестандартних і сміливих рішень. На заході, де комерційна діяльність розвивалася еволюційним шляхом, уже давно визначили на що йде відвідувач. Виявляється 90% клієнтів питних і гастрономічних закладів приваблює не їжа, а
обстановка і комфорт, залишившихся 10% відвідувачів можна сміливо назвати гурманами. Виходячи з цих цифр стає ясно, що пересічну людину цікавить здивування і щоб викликати це почуття, у дизайнерів є всього два шляхи. Перший шлях це тематичне оформлення, де все, що вас оточує - єдина концепція, а другий, дуже модний - унісекс.
Унісекс це стиль без стилю, саме різноманітність обстановки, несподівані і несумісні прикраси залу змушують клієнтів звертати увагу на навколишнє. Підсвідомість кличе повернуться в такий заклад, щоб "додивитися і розглянути", здивований чоловік в наступні рази призведе друзів, щоб поділиться свом подивом. Досвідчені дизайнери проповідують унісекс в закладах громадського харчування, радять максимальне заповнення стін, і чим несуміснише це заповнення тим краще.
Важливим фактором різноманітності є
апгрейд закладів, і для того щоб не розориться на всяких оформлювальних штучках, інші підприємливі люди придумали здавати в оренду елементи декору, стоять такі послуги недорого, а ефект справляють дуже позитивний.
Наступний сценарій