Зимові ігри на спритність і вправність.
Більшість зимових забав, ігор і розваг прийшли до нас від наших предків. Морозна погода не дозволяє довго стояти на одному місці, тому багато ігор складається з безперервного руху.
Салки
Діти, які впевнено стоять на ковзанах, з захопленням грають в квача на ковзанці. Спочатку вибирають ведучого, який наздоганяє гравців що роз'їжджаються по всьому катк. Той, кого наздогнали першим, стає новим ведучим.
Шукаємо скарб
Грати в гру добре на майданчику, по краях якої є великі кучугури. Збираються 2 команди гравців і двоє ведучих. Гравців просять відвернутися, а провідні спостерігають за тим, як двое хто бере участі в грі, ховають в двох заметах скарб. Після того як предмети, що позначають скарб, надійно зариті в сніг, дається команда приступити до пошуку.
Ведучий групи може давати гравцям підказку, тільки вказуючи напрямок пошуку - лівіше, правіше або вище. Перемагає команда, перша відкопали скарб.
Король гори
Для гри потрібно спорудити гірку висотою до 2 м (в залежності від віку грають) або використовувати великий замет. Грати буде цікавіше, якщо гірка буде покрита крижаною кіркою. Один з гравців забирається на вершину гори, а решта учасників намагаються зіштовхнути «царя» з його трону. Гравець, якому це вдалося, стає новим царем, займаючи місце на гірці.
Дорослі можуть засікати час, хто з дітей протримається на вершині довше інших.
Два Діда Мороза
Для участі в змаганні набирають 2 команди, в кожній з яких буде однакове число гравців. Кожна команда за допомогою лічилки обирає Діда Мороза. Гравці встають на протилежні сторони майданчика. Відстань між противниками становить 10-12 метрів один від одного. Після команди по одному гравцю з кожної команди біжать назустріч один одному, щоб помінятися місцями. Завдання «дідусів» потрапити сніжком в гравця своєї команди, щоб його зупинити і заморозити. Як тільки гравець добіжить до мети або, уражений сніжком, завмре на місці, рух починає наступний гравець.
1. Переможцем вважається Дід Мороз, який вразив більшу кількість гравців.
2. Програвшого дідуся Мороза замінюють іншим членом команди, і знову продовжують гру.
Народна забава «Крижинка»
На добре утоптаному снігу креслять коло діаметром близько 5 метрів. В її центрі роблять невелике заглиблення, куди укладають 10-12 крижинок. Вибирається ведучий, який встає всередину великого кола, а інші гравці рівномірно розподіляються за межами діаметра. Їх мета - вибити за кордон великого кола все крижинки, при цьому вони можуть заходити всередину діаметра.
Наступний сценарій