"Рекламний слоган"
Цей конкурс можна проводити на вечірці присвяченій до жіночого свята, дівич-вечорі або корпоративі. В якості реквізиту підійдуть речі які знаходяться або в жіночій сумочці, або в косметичці. Ведучий на свій розсуд може вибрати учасниць і запросити їх вийти в центр банкетного залу або влаштувати змагання між столиками. Умови прості, потрібно буде вибрати з косметички один предмет (помаду, пилочку для нігтів, запальничку, бросматік, спонжик і т.п.) і придумати для нього рекламний слоган. По завершенні виділеного часу на обдумування, учасниці повинні будуть креативно прорекламувати обрану ними річ, а призи можна роздавати в номінаціях: "Найспокусливіша реклама", "Найсмішніша реклама", "Найкрасивіша реклама", "За майстерне виконання слогана".
"Краща подружка"
Ведучий нагадує присутнім на святі гостям, що кращою подружкою кожної жінки є її сумочка або косметичка і пропонує провести незвичайний конкурс. Вибравши будь-яку кількість конкурсанток і запропонувавши їм вийти в зал зі своїми сумочками, ведучий оголошує умови гри. Ця гра буде розбита на кілька раундів (їх кількість залежить від організаторів). Завдання для першого раунду: почувши назву кольору "червоний", "синій", "чорний", "зелений" суперниці повинні будуть дістати всі речі які цілком або частково пофарбовані в означений колір. Приз дістається тій, у якій буде найбільша кількість предметів. У другому раунді жінки повинні будуть виймаючи по одному предмету зі своєї сумочки, називати його і ставити перед собою. Сенс раунду полягає в тому, що одне й те саме, вже пред'явленє публіці діставати не можна. Приз природно дістанеться тій, у якій виявиться більшу різноманітність предметів. У третьому раунді ведучий просить викласти всі предмети здатні наповнити косметичку в одну лінію і переможницею виявиться та, у якій цей ланцюжок буде найдовшим.
"Спокусниця"
На корпоративі присвяченому жіночому святу ведучий роздає всім присутнім чоловікам по три паперових сердечка. Жінки протягом вечора повинні будуть зробити все можливе і неможливе, для того щоб заволодіти найбільшою кількістю сердечок. Цього вони можуть домогтися за допомогою поцілунку, оманою, компліментами, а іноді і погрозами, все залежить від фантазії учасниць. Ближче до завершення вечора, ведучий підраховує кількість відданих сердець і оголошує переможницю.
Наступний сценарій