"Цифри"
Гра на увагу. Учасники розсаджуються в коло на стільцях за годинниковою стрілкою. Вони розташовуються по порядку 1, 2, 3, 4... до тих пір поки не повернуться до першого номера. Кожен гравець повинен запам'ятати свій номер. Ведучий дає сигнал, гравці міняються місцями і займають будь-який з вільних стільців. Після того як всі сядуть, кожен з учасників за годинниковою стрілкою передає своєму сусідові тихенько своє число. Отримане нове число слід запам'ятати. За сигналом ведучого, гравці знову міняються місцями, і отримане число знову передають сусідові і запам'ятовують нове.
Обмін цифрами і змін місць повинно бути не менше трьох - чотирьох, це робиться для того, щоб заплутати гравців і щоб всі забули яка цифра у кого була. Після четвертої зміни місць, ведучий повинен прибрати один стілець. Один з учасників стає всередину кола. Він голосно і ясно, щоб всі чули, називає дві будь-які цифри, ті люди у яких були ці цифри повинні швидко встати і помінятися своїми місцями. У цей час ведучий, повинен зробити спробу зайняти місце одного з тих двох. Тепер та людина яка залишилась без місця, водить, і він повинен називати дві цифри... І невелика умова, але обов'язкова: людина, з цифрою яку назвали, зобов'язаний поміняти місце, і не має права сідати на своїй стілець.
"Підняти одну ногу"
Ведучий оголошує всім присутнім, що зможе поставити одного з присутніх так, що він не зможе підняти своєї ноги. Одного бажаючого спростувати цю заяву, провідний ставить щільно до рівної стіни, причому п'яти повинні стосуватися стіни. Найкраще, щоб у цій стіни не було плінтуса. Якщо ж в кімнаті така стіна відсутня, для цього можна використовувати двері або стінку шафи. Ведучий повинен попередити, щоб погойдувань тіла не повинно бути ніяких. У такому положенні людина не в змозі підняти ногу без перенесення ваги тіла.
"Стрільба з лука"
Гра для двох команд. Мішенню в цій грі буде відро, а замість луком - звичайний ріпчаста цибуля. Відро - мішень встановлюють на відстані 5-6 метрів від фінішу, а цибулини розкласти на фінішній межі. Після сигналу ведучого, перший гравець команди біжить до фінішу, бере цибулину, кидає її намагаючись потрапити у відро. Після кидка, щоб передати естафету він назад біжить до своєї команди. Та команда яка точніше і швидше потрапить цибулинами в відро перемагає.
"Малюємо по пам'яті"
Один з гравців на мольберті або дошці малює будиночок. Другий гравець повинен запам'ятати малюнок, потім закривши очі, обертається навколо себе і, не підглядаючи, домальовує до цього будиночка віконце, потім трубу, двері або птаха. Зрештою виходить відмінна картина.
Наступний сценарій