«Портрет директора фірми"
Конкурс призначений для днів народжень, ювілеїв, або для корпоративних вечірок (де присутнiй директор компанії). За окремо приготовлений стіл садять до п'яти конкурсантів. Всім зав'язують очі, дають в руки маркер і на аркуші паперу пропонують "наосліп" намалювати портрет ювіляра або начальника фірми. Після закінчення цього веселогого дійства, іменинник вибирає самий удалий портрет. "Вдалий портрет" - не те слово, судячи з реакції глядачів.
«Записочки за столом»
Це розвага в чомусь нагадує гру в пляшечку, але правила трохи інші. У спеціально приготовлену для гри пляшку з широкою шийкою (з під шампанського) всі гравці помiщають записочки з побажаннями. Після цього, гості розсаджені в коло, крутять пляшку і той на кого вкаже горлечко, витрушує собі завдання. Наприклад: поцілувати сусіда праворуч (краще розсаджувати гостей хлопець - дівчина), прочитати короткий вірш задом наперед, одягнути шапку вушанку і сидіти в ній до кінця вечора і т.д.
"Банківський рахунок"
Відмінний конкурс для корпоративних вечірок працівників фінансових і банківських установ або проведення Дня народження компанії. У скляну банку з кришкою поміщається призовий фонд конкурсу (паперові купюри різного номіналу, але не пачкою, а насипом). Перед проведенням, ведучий повинен знати точну суму яка знаходиться в банку. Після чого банку передають з рук в руки гравці, приймаючi участь в конкурсі. Гравці можуть рахувати гроші поверхнево вивчаючи вміст, а після оголосити ведучому суму, яку той, записує собі на листок. Потім, після того як, всi об'являть про свої здогади, провідний вiдкриває банку і на очах усіх співробітників, перераховує купюри. Гравець ближче всіх назвавший суму грошей, отримує їх в якості призу.
«Місяцеходи»
Для гри вибираються дві команди. Всі будуть "місяцеходами". Якщо грають діти, то на табуретку в п'яти метрах від гравців ставлять тарілку з кукурудзяними паличками або пластівцями, якщо ж грають дорослі то ставлять стопки з алкогольними напоями. Завдання граючих, на четвереньках дістатися до табурета і з'їсти або випити що знаходиться на ній, зробити одне коло навколо табурета і повернутися передавши естафету наступному гравцеві. У випадку з підхмеленої компанією, після третього походу до заправної станції, "місяцеходи" напевно починають збиватися з дороги і втрачати дорогу додому.
Наступний сценарій