Беручи до уваги той момент, що проблем з придбанням практично будь-якої речі в інтенеті, не складає жодних зусиль, а вибір пропозицій затуляє собою видимий горизонт, ми часто стикаємося з проблемою в плані подарунків. У більшості випадків ми відкладаємо покупку подарунка "на потім" або починаємо пошуки, коли замовляти, що небудь в інтернеті запізно. Так, є таке твердження, що подарунок куплений безпосередньо перед походом в гості, є найбільш вдалим, але з практичної точки зору це не так.
Природно, що без подарунка ви нікуди не підете і "гаряча покупка" буде спонтанною случайнойстью, виножденно купленою, і найголовніше необгрунтовано дорогою. Іншими словами через те, що ми не знаємо, що купити, і бюджет на це "щось" дуже абстрактний, в 80% випадків ми переплачуємо. Цей непрактичний крок можна вважати жестом відчаю і пропонуємо розважливо подумати над тим, як і що купити, не витрачаючи часу і зайвих фінансових втрат. Для початку і чисто з практичної сторони, створіть список всіх тих, з ким ви підтримуєте постійні відносини і людей які входять до другого кола спілкування (чоловік, дружина, родичі, друзі, товариші по службі, діти друзів і т.д.). Одержаний список розбийте на три категорії: чоловіки, жінки, діти. Наступним кроком буде вибір декількох торгових точок в категоріях: одяг, дитячі товари, побутова хімія, товари для дому та подарунки.
Для чого потрібні списки торгових точок і списки тих з ким ми контактуємо? Невелика кількість закладок інтернет-магазинів, в вашому браузері, регулярне і стабільне їх відвідування, гарантує так звану "позитивну історію" завдяки якій ви потрапляєте в розряд постійних клієнтів, що в свою чергу відбивається на цінах, знижках, участі у акціях, та при отриманні інших бонусів. А список оточення дає можливість для планування суміжних покупок. Знаючи о майбутніх, календарно близьких заходах, ви можете зробити декілька покупок "одним замовленням", що сприятливо позначиться на їх вартості.
Наступний сценарій