Існує маса розваг на природі. Збираючись на пікнік ми часто думаємо про повітря, шашлик, вино і відпочинок, а про розваги ми згадуємо вже перебуваючи в лісі. Як же провести час якщо ви не взяли з собою навіть м'яч? Ось кілька пропозицій щодо цілеспрямованого проведення часу на пікніку.
1. Якщо ви нічого не прихопили з дому (м'яч, ракетки, фрісбі), ви можете або пограти в інтелектуальні ігри, або в ігри для яких можна використовувати дари природи. Перша гра – «Амнезія». Всі учасники які сидять за імпровізованим столом повинні зробити вигляд, що не знайомі один з одним, так як ніби все бачать один одного в перший раз. Нове знайомство зі старими друзями, відмінний привід не тільки для веселощів, а й імовірність дізнатися, щось нове. Під час гри спливають старі спогади, веселі забуті історії і т.д. Як обмеження гри, можете поставити умови, наприклад, не сміятися. Ні, той хто засміявся не покидає гру, він випиває штрафну чарку.
2. Друга інтелектуальна забава на пікніку – «Інтерв'ю». За методом гри у фанти, вибереіть двох учасників. Один повинен бути кореспондентом, другий брати інтерв'ю. Кореспондент повинен задавати питання, але кому? На самому початку гри, всі присутні повинні написати на листочках паперу ім'я відомого актора, музиканта, політика, спортсмена, або неіснуючого персонажа книги, фільму, мультфільму. Ці записки з іменами, перемішуються і той гравець у якого будуть брати інтерв'ю повинен наосліп дістати папірець і представитися всім – Добрий день, мене звати Сергій Бубка, я абсолютний чемпіон світу зі стрибків з жердиною. Після цього, безпосередньо починається інтерв'ю. Чим каверзні ставлятся питання, тим краще.
3. Якщо ви на пікнік вибралися з дітьми, пограйте всі разом в «Лісовика». Розбийтеся на дві-три команди або створіть команди сімейні. У завдання гравців входить: знайти лісові артефакти: палиця, лист, шишка, ягода, гриб, квітка. По завершенні процесу пошуку і знаходженню необхідних предметів, гравці збираються за столом і по черзі починають показувати один одному, що вони знайшли. Сенс всього дійства полягає в тому, що знайдені артефакти повинні починатися з якою ні будь букви алфавіту, якої ще не було сказано. Увага! Не можна представляти речі починаються з однакових букв. В кінці гри, команди підраховують кількість букв названих учасниками, і та команда у якої їх виявиться більше, стає переможницею.
Наступний сценарій