«Армрестлінг»
На корпоративі чи заході присвяченим чоловічим свят в розпал вечірки, ведучий пропонує з'ясувати у гостей, хто з них найсильніший. Для цього можна провести справжнє змагання. З правилами армрестлінгу знайомі всі, для проведення турніру, поставте в центрі залу стіл і стільці. На стіл краще покласти два рушники для зручності постановки ліктів. Ведучий повинен вибрати парну кількість «спортсменів», вісім або дванадцять. Наприклад розділивши вісім чоловік, у вас вийде чотири пари, які по черзі борються на руках. Після першого туру у вас залишиться чотири переможця, після другого – два, і ці силачі, після короткої паузи повинні будуть з'ясувати, хто ж з них сильніше.
«Снайпер»
Це досить рідкісний конкурс, який проводить бармен серед присутніх за барною стійкою гостей корпоративу. Конкурс привезений з Німеччини і спочатку проводився на пивних вечірках. З атрибутів його проведення знадобиться великий прозорий глечик або трилітрова банка (посудина має бути просторою). На дно банки ставлять стопку і заливають всю її (банку) водою. Бармен або провідний, на стійку насипають купу дрібних монет і пропонують всім хто беруть участь в грі, по черзі кидати монетку так, щоб потрапити в розташовану на дні стопку. Зробити це вийде далеко не у всіх, адже монетка розгойдуючись в воді при падінні, змінює траєкторію. Той хто потрапив в ціль найбільшою кількістю монет, в якості призу отримує коктейль від бармена.
«Потрібний розмір»
Після проведення попереднього конкурсу, ведучий показує гостям трилітрову банку і пропонує на задану їм будь-яку букву називати предмети які в неї можуть поміститься. Наприклад: буква «Р» (ручка, рак, рушник, рука, рибка), буква «М» (миша, майка, мандарин, м'ясо, монетка), буква «С» (свисток, соломинка, слива, сіно, стопка) і т.д. Найголовніше, щоб названий предмет міг пролізти в горлечко банки. Якщо гравецеві важко відповісти або виявляється, що дана річ не пролізе в банку, виключається з числа гравців. Спірні питання вирішує публіка. Можливий інший варіант проведення конкурсу в якому предмети можна називати як в грі в міста, по останній букві попереднього слова. Якщо у вас командна гра, противники можуть називати букву команді суперників. За підсумком проведення гри, ведучий оголошує, що серед названих предметів, такий-то, такий-то (ім'я гравця), назвав зарання приготовлений приз.
Наступний сценарій