"Зірви Шапку"
Стара гра родом з СРСР. Можете провести її на корпоративі або на весіллі. Для неї потрібно накреслити коло або на подобі рингу квадрат. На двох гравців чоловіків одягають по шапці, а ліву руку вони повинні заховати в кишеню. За сигналом ведучого, гравці повинні зірвати шапку з суперника і не дати зірвати з себе. Якщо в цьому конкурсі бажають прийняти велика кількість учасників, можете провести чемпіонат з півфіналом і фіналом. Якщо ви граете в цю гру у постійній компаніі, можете зробити цю шапку переходячою.
"Кидок з зав'язаними очима"
Для наступної гри вам знадобиться два відра (кошика, коробки) і не менше двадцяти картоплин. Поставте двох гравців в 3-х метрах від відер, видайте кожному по десять картоплин і запропонуйте їм із зав'язаними очима потрапити у відро. Попередньо, до того як ви зав'яжіть гравцям очі, дайте їм покидати кілька тренувальних кидків для того щоб вони набили руку. Той гравець, в чиєму відрі виявиться більше картоплі оголошується переможцем.
"Хто сильніший?"
Для конкурсу найсильніших вам знадобиться досить товста мотузка. Гра за типом перетягування каната але вона не командна а розрахована на двох гравців. Зв'яжіть кінці мотузки міцним вузлом (у вас повинно вийти мотузяне кільце). Протягніть гравцям мотузку за спину під лопатки і розведіть їх в різні боки. Накресліть між ними лінію і суперники міцно вхопившись руками повинні перетягнути один одного за вказану межу.
"Знайди кільце"
Для наступного конкурсу вам потрібна буде тонка мотузка (можна білизна) і кільце. Протягніть кінець мотузки в кільце і зав'яжіть її таким вузликом який буде легко проходити всередині колечка. Потім розсадите гравців в коло, а одного поставте в центрі. Всі учасники беруть в руки мотузку і передають кільце по колу так, щоб це було максимально непомітно для стоячого всередині. Якщо ведучий виявив у кого в руці кільце то вони міняються місцями і продовжують гру.
"Естафета посудин"
У змаганні беруть участь дві команди по п'ять-шість гравців в кожній. Командам видають по дитячому пластмасовому відру наповненому до країв водою (як варіант, можна використовувати замість відра фужер, келих, тарілку, каструлю, консервну банку). Завдання учасників по черзі, на швидкість, взявши наповнений посуд оббігти стілець стоячий на відстані п'яти-шести метрів і не розплескати воду. Та команда яка зможе швидше впоратися з поставленим завданням мінімально розплесканою рідиною, стає переможницею.
Наступний сценарій