"Нісенітниця"
Гра сильно піднімає настрій в будь-якій компанії. За кількістю гравців видають листи паперу. Кожен учасник пише першим рядком питання, відповіддю на якие буде "Хто?" (Тут ви повинні будете написати ім'я людини присутньої в даній компанії, або ім'я відомої особистості.) Наприклад: "Леонід Ілліч Брежнєв". Після цього ви загинаєте лист так, щоб ніхто не зміг побачити вашої написи і передаєте за годинниковою стрілкою іншому гравцеві. Під загнутим краєм листа всi повинні написати відповідь на наступне питання "З ким?" (Тут всi напишуть знову ж або iм'я знайомої людини, або знаменитості, або тварини.) Наприклад: "З ввічливим їжачком". Складаючи і передаючи листок все повинні будуть відповісти на питання "Де?" (В цьому випадку учасники пишуть будь-яке місце.) Наприклад: "Під столом" або "На пляжі". На наступне питання "Що робили?", можливі веселі відповіді типу: "Травили тарганів" або "Рубали дрова". Зрештою, у вас виходять дико смішні варіанти сценаріїв. Якщо ви будете грати в цю гру з дітьми, то вони не перестануть сміятися до кінця вечора.
"Пародисти"
Цей конкурс найкраще проводити з приставкою караоке. На заздалегідь підготовлених картках, вказані прізвища відомих політиків різних років (Єльцин, Ленін, Горбачов, Жириновський, Сталін і т.п.). Витягнувши картку з таким прізвищем, гравець повинен буде виконати свою улюблену пісню спародіювавши, голосом, мімікою і жестами даного політика .
"Дурдом"
Обличчям один до одного, постають дві команди. На підлозі, скотчем, клеїться розділова лінія. За сигналом, команди починають кидати за лінію наперед приготовані повітряні кульки (30-40 штук). Через одну дві хвилини звучить команда "Стоп" і ведеться підрахунок кульок на обох ділянках бойових дій.
"Кішка"
На підлозі в гурток сiдають гості. Вибрати першого гравця (якщо не знайдеться доброволець) можна за допомогою порожньої пляшки, розкрутивши її (так само, як в грі в пляшечку). Гість, на якого вкаже горлечко, становиться на карачки і зображуючи кішку підходить до будь-якого з присутніх, муркоче, треться об нього, дряпає килим, але при цьому ніхто з цих двох не повинен сміятися. Той до кого підійшла "кішка", повинен зобразити любов до тварини, пропонувати йому їжу, гладити по голові або вичитувати за якусь проказу. Хто перший засміється стає новою "кішкою" або "собакою". Якщо після закінчення двох-трьох хвилин гість не засміявся, то "кішка" пристає до іншого гравця.
Наступний сценарій