«Що в кишенях»
Ведучий дня народження або іменинник пропонують несподіваний конкурс в якому беруть участь всі гості. Гості повинні будуть змагатися у кого в кишені виявиться найоригінальніша річ. Так як у жінок може не виявитися кишень, їм дозволяється дістати або що з сумочки. Всі пред'явлені предмети складають на піднос і пускають по колу листок паперу на якому гості повинні написати ім'я того, у кого на їхню думку дійсно знаходиться оригінальна річ. Переможця нагороджують символічним призом.
«Кравець»
У наступній грі теж беруть участь всі гості, єдина умова, щоб учасників була парна кількість і бажано, щоб коли ви розіб'єте їх на дві команди щоб в кожній з них була рівна кількість жінок і чоловіків. Розставивши обидві команди в дві лінії (за формулою чоловік - жінка) провідний видає крайнім гравцям по чайній ложці з прив'язаною до неї білизняною мотузкою. Завдання для «кравця», зшити всіх учасників своєї команди, жінок прошивати через рукава, а чоловіків через штанину. Команду яка впоралася із завданням раніше суперників, оголошують переможцем.
«Банка»
Після закінчення попереднього конкурсу, ведучий не розпускає команди, а пропонує їм взяти участь в інтелектуальній грі. Для цього він виносить в кімнату порожню трилітрову банку і пропонує уявити собі предмети які можуть в неї поміститися. Начебто все просто і в банку може влізти величезна кількість різних речей, але ведучий попереджає всіх, що не все так і оголошує, що річ яка може влізти в банку повинна починатися з задуманої їм літери. Наприклад літера «К»: ківі, ключ, кріт, кошеня, клей, креветка, кава, кіготь, кістка, на літеру «М»: мотузка, мило, миша, монетка, морква, макарони, на літеру «С»: сало, сіль, суші, сірники і т.д. Так як в один прекрасний момент стає важко згадати який-небудь предмет який починається на задану літеру, ведучий дає на згадування до 15 секунд, якщо гравець не може згадати, він вибуває з гри. Підказувати відповіді забороняється і той кого зловлять на підказці, повинен буде випити штрафну чарку алкоголю.
«Метання монет»
В якості реквізиту, іменинник або ведучий повинен запастися достатньою кількістю дрібних монет різного номіналу. Умови прості, гості ставши на відстані двох-трьох метрів від іменинника, повинні будуть потрапити монеткою в розчепірену кишеню винуватця заходу. Той кому вдасться потрапити в кишеню найбільшою кількістю монет, стає переможцем.
Наступний сценарій