Багато з тих хто вирішує зайнятися ресторанним бізнесом рано чи пізно стикається з питаннями дизайну, смислової, візуальної та тематичної спрямованості свого закладу. Кожен власник кафе, бару, ресторану хоче щоб його дітище виглядало особливо, без банальностей або кліше. Найчастіше, господар закладу уявляє собі, що його відвідувачами стане екзальтована публіка і приписує до назви свого закладу слово "Арт". Насправді ця приписка відлякує "знаючих людей" особливо якщо назва не відповідає смисловому змісту.
Наприклад відкривається паб, в назві якого присутні слова: рок, блюз, джаз, а потрапляючи всередину ми бачимо картинки Америки, Мерелін Монро, ліпнину з псевдо-арту і тарілки з Чегеварою. Природно, що у відвідувачів виникає когнітивний дисонанс і людина яка слухає джаз розуміє, що потрапила в імітацію, її душевний баланс буде порушений, настрій зіпсовано, з'явиться відчуття обману і цей кліент більше ніколи повторно не відвідає цей заклад. Десять таких відвідувачів і через пів року, екзальтована публіка яку мав на увазі господар, перетворюється в компанії роботяг, які зайдуть випити і закусити і яким до лампочки внутрішнє оформлення, дизайн і філософія. Запам'ятайте, як корабель назвете, так він і попливе.
Спеціальна пропозиція для будівельників і замовників будівельних робіт. Компанія "Грек" офіційний представник італійського концерну APSE пропонує мікроцемент і мікробетон для декоративного оздоблення підлоги, стін, стель і меблевих елементів. Мікроцемент - це безшовне декоративне покриття з необмеженим терміном експлуатації яке можна нанести на будь-яку тверду чи стійку поверхню.
Якщо ви робите дизайн в будь-якому стилі не відходьте в сторону від теми. Якщо ви не впевнені у виборі тематики, зверніть увагу на модні закордонні течії - не тематичні ресторани. Мода на унісекс в дізайні набирає обертів, візуальна не смислова обстановка змушує відвідувача розглядати елементи дизайну, і коли таких елементів величезна кількість, то підсвідомість клієнта буде тягнути повернуться назад "додивитися". І якщо в давніх дизайнерських і маркетингових прийомах було поняття "Слон" (річ або композиція яка не має ніякого відношення до стилістики закладу), що змушує відвідувачів задатися питанням "А навіщо ви це зробили?", то на сьогоднішній день в унісекс закладах кожен елемент дизайну (або в комплексі) повинні викликати це питання.
Наступний сценарій