«Болото»
Досить старовинна гра в яку можуть грати як діти так і їхні батьки. Ведучий дитячого свята, виходячи зі складу гостей, може вибрати як дві окремі команди які складаються з дітей, або запросити пограти дві сім'ї. Кожній команді видають по дві однакового розміру картонки. Завдання для гравців: по команді ведучого, потрібно покласти одну картонку «купину» перед собою, стати на неї і покласти другу картонку на відстані кроку від себе, перебратися на неї не торкаючись підлоги, потім дотягнутися до першої «купини», забрати її і покласти знову на відстані кроку. Таким чином переступаючи з купини на купину потрібно дістатися до стільця, що стоїть в декількох метрах від команди, обігнути його і повернуться в початкове місце передавши естафету іншому гравцеві. Та команда якої швидше за суперників вдасться перебратися через «болото», стає переможницею.
«Мильна бульбашка»
У наступній грі не буде ні переможених ні переможців, вона розрахована на те, щоб підняти настрій і роздратувати присутню дітвору. Якщо на святі є старші діти (або це на себе візьмуть батьки), роздайте їм баночки з мильними бульбашками, нехай видувають швидко і багато бульбашок, а дітям поставте умову - тиснути мильні бульбашки можна тільки животами. Знімаючи на камеру бігаючих в хаосі дітей які стикаються животами, ви будете мати унікальнє і веселє відео.
MEDICAL PRACTICE Dr. Danatsko
«Дістань цукерку»
Ведучий дитячого заходу пропонує вийти для участі в конкурсі, трьох найсміливіших. Їх саджають за стіл, одягають на них слюнявчики (ідеально щоб це були дождевічкі або великі рушники) і ставлять перед кожним по глибокій тарілці наповненою борошном. Завдання для хлопців: без допомоги рук, відшукати в тарілці цукерку і менш за інших забруднитися. Виграє самий охайний, у кого на обличчі буде менше муки. Інший варіант - якщо у вас в конкурсі бере участь більше трьох осіб, нагородьте самого брудного пустуна заохочувальним призом і званням «Порося року!».
«Стриб-скок»
Побудуйте всіх гостей дитячого свята в шеренгу. Тепер поясніть умови конкурсу: коли ведучий вимовляє слово «вода», всі стрибають на крок вперед, а коли чують слово «суша» стрибають назад. Ведучий під час гри починає замінювати слово «вода» на синоніми чи образи пов'язані з водою, наприклад: море, річка, калюжа, дощ. А слово «суша» буде заміняться на: берег, пляж, земля, острів. Той учасник, який стрибнув в другу сторону, вибуває з гри.
Наступний сценарій