«Диригент»
Якщо у вашій компанії люблять співати за столом, запропонуйте друзям або гостям жарт. Ви можете взяти на себе обов'язки диригента і попередити всіх, що під час пісні будете диригувати і в один прекрасний момент піднімете руку, і стиснете долоню в кулак. В той момент коли ви стиснете долоню, всi в цю секунду повинні замовкнути. Жарт полягає в тому, що в більшості випадків, коли всі замовкають, залишається хтось один, хто продовжує співати не встигнувши зупинитися. Неуважний співак може виконати штрафне завдання як в грі в "фанти"!
«Про кого ж йде мова?»
Увечері в компанії друзів можна зіграти в таку гру: один з гостей каже на вухо ведучому ім'я присутьної на вечірці людини. Ведучий в свою чергу називає асоціацію пов'язану з цією людиною. Це може бути хобі, музика, марка машини,квітка, одяг, дерево і т.п. Решта гравців намагаються назвати ім'я того з ким на їхню думку пов'язано дане слово. Вгадавший правильно, замінює ведучого і отримує наступне завдання.
«Кухня»
Всім гравцям пропонують вибрати собі ім'я з якої-небудь кухонної речі, наприклад: сковорідка, стопка, вилка, ополоник, м'ясорубка, сільничка і т.п. Один з гравців, знаючи про що йде мова, починає ставити з одного боку прості питання, але з іншого вони повинні бути каверзними. На ці питання гравці до кого звертається ведучий, повинні відповідати одним словом яке в даний момент є їх "ім'ям". Наприклад: "Як тебе звуть?" - Відповідь "Мясорубка", Що б ти виніс у разі пожежі? "-" Стопку "," Хто твоя бабуся? "- Тарілка. Ведучий повинен задавати каверзні питання до того часу, поки хто-небудь з гравців не засміється. Той засміявся вибуває з гри. Найстійкіший отримує титул "Царівна Несміяна".
«Попелюшки»
На самому початку програми дозвілля, найкраще підійде наступний конкурс. Він допоможе розкріпачитися і краще познайомитися один з одним. Запропонуйте гостям розбитися на дві однакові за чисельністю команди. Посадіть ці команди один навпроти одного і попросіть зняти кожного по одному предмету взуття. По одному з учасників команди попросіть на час вийти з приміщення. Скиньте все взуття в одну купу і підкиньте туди ж заздалегідь приготовлену зайву кiлькiсть взуття. Потім запросіть тих двох гравців повернутися. Завдання для цих двох гравців: знайти предмет взуття який підходить по парі гравцеві з його команди. Конкурсант швидше за всіх виконавши це завдання, стає переможцем.
Наступний сценарій