Сценарій корпоративу: Ювілей фірми
Місцем проведення даного корпоративного свята найкраще послужить орендований банкетний зал. Якщо такий зал ( зі сценою і всім необхідним звуковим обладнанням і освітленням , досить просторий , щоб прийняти всіх співробітників) є у вашій фірмі - підійде і він.
Приблизний план корпоративного заходу:
1 . Жартівлива анкета « Фірмове настрій».
2 . Дослідження « Портрет фірми» .
3 . Оформлення приміщення . Фотогалерея .
4 . Офіційна частина .
5 . Вручення пам'ятних подарунків.
6 . Банкет.
7 . Вікторина фірмових дат.
8 . Вистава « Пригода Піноккіо в пошуках острова Понад везіння ».
9 . Атракціон « Фірмове блюдо ».
10 . Посвячення в співробітники фірми .
11 . Фірмові конкурси.
12 . Конкурс « Портрет директора фірми» .
13 . Атракціон фірмових речей.
14 . Ігри для всіх .
15 . Нагородження найвідданіших співробітників.
16 . Танці .
З чого починається корпоративне свято ?
Жартівлива анкета « Фірмове настрій».
На корпоративному святі добре уявити підсумки роботи фірми за рік. Успіхи в бізнесі краще коротко демонструвати наочними діаграмами , кажучи більше про позитивні , радісні моменти .
Звітом про внутрішні справи фірми ( жартівливим , але змушує замислитися керівництво ) буде демонстрація загальних результатів анкетування всіх співробітників. Проводити анкетування бажано за один-два тижні до початку корпоративного свята. Анкетування повинно бути анонімним.
Приклад анкети:
1 . Чим є для Вас фірма?
- Місцем , де можна попрацювати ;
- Місцем , де можна отримувати гроші і нічого не робити ;
- В'язницею ;
- Будинком рідною;
- Місцем виходу в Інтернет;
- Місцем , де можна пити халявний кави і розпускати плітки про шефа ;
- Місцем , де можна сховатися від сім'ї.
2 . Що на роботі для Вас найважливіше ?
- Гроші ;
- Посмішка начальника ;
- Інтернет ;
- Фото на дошці пошани ;
- Кар'єрні сходи ;
- Можливість стати краще ;
- Корпоративні свята , подарунки та премії .
3 . Ваше ставлення до керівництва фірми ?
- Байдуже ;
- Шанобливе ;
- Шанобливе , але від критики недоліків не відмовлюся !
- Засноване на страху втратити роботу ;
- А Хто у нас директор ?
4 . Яка фраза найточніше характеризує Ваше перебування в стінах фірми?
- Тихіше їдеш , далі будеш ;
- Моя хата скраю ;
- « Ми народжені , щоб казку зробити бувальщиною ...»;
- І швець , і жнець , і на дуді грець ;
- «Роби гроші. Роби гроші - решта все дре- бе-бе -день » ;
- «Головне не людина , а його кар'єра ».
Середньостатистичний «Портрет фірми» .
Ще одне жартівливе вивчення « особи фірми» . За тиждень до початку корпоративного свята кожен співробітник виконує такі завдання.
Завдання 1 . Заповніть анкету :
Ваш зростання .
Вага .
Вік .
Кількість дітей .
Скільки разів ви вступали в шлюб.
Скільки кімнат у квартирі , в якій ви живете.
Скільки років ( місяців) ви працюєте в нашій організації .
Розмір Вашої заробітної плати .
Завдання 2 . Намалюйте свій портрет , використовуючи наступні геометричні фігури :
Трикутник .
Квадрат .
Круг.
Зигзаг .
Завдання 3 . Напишіть короткий ( не більше 50 слів) розповідь про себе.
Листки з виконаними завданнями обробляються і оформляються таким чином:
Підраховуються середні дані росту, ваги , кімнат у квартирі і т.д.
Підраховується процентне співвідношення всіх геометричних фігур у всіх малюнках.
Вимальовується усереднений портрет співробітника з фігур у відповідності з отриманим співвідношенням фігур.
Наприклад , якщо співвідношення фігур вийшло наступним: 70 % - трикутників , 20 % - квадратів , і 10 % кіл , узагальнена фігура може виглядати так :
Поруч з фігурою з одного боку пишуться отримані усереднені параметри росту , ваги і т.д.
З іншого боку дається розшифровка значень всіх геометричних фігур і висновок для загального портрета.
Коротка психологічна характеристика основних форм особистості .
Трикутник . Ця форма символізує лідерство , і багато Трикутники відчувають в ньому своє призначення. Найбільш характерна особливість істинного Трикутника - здатність концентруватися на головній меті . Вони - енергійні , сильні особистості .
Квадрат . Якщо вашою основною фігурою виявився Квадрат , то ви - невтомний трудівник. Працьовитість , старанність , потреба доводити почату справу до кінця , завзятість , що дозволяють добиватися завершення робіт - ось основні якості істинних Квадратов .
Круг - це міфологічний символ гармонії. Той , хто впевнено вибирає його , щиро зацікавлений , насамперед, у хороших міжособистісних відносинах. Вища цінність для Круга - люди. Круг - сама доброзичлива з усіх п'яти форм .
Зигзаг . Ця фігура символізує креативність , творчість хоча б тому , що вона сама унікальна з п'яти фігур і єдина розімкнена фігура. Якщо ви твердо вибрали Зигзаг як основної форми , то ви , швидше за все Справжня мислитель , інакомислячий .
Узагальнений портрет « особи фірми» . У загальній фігурі вийшло 70 % - трикутників , 20 % - квадратів і 10 % - кіл. Це означає , що в нашому колективі більшість - це сильні , енергійні люди. Однак біда в тому , що « сильні особистості » можуть змагатися і конкурувати між собою. Дорогі Кола , вся надія на Вас! Хоч ви і в меншості не дайте розбурхатися честолюбним амбіціям більшості ! Ви здатні « склеювати » і стабілізувати будь конфліктні проломи в нашому колективі , а працьовиті Квадрати всі « розкладуть по поличках» і ідеально організують наше життя !
Навколо картинки можна наклеїти найбільш цікаві розповіді ( з третього завдання ) або виписати фрагменти з цих оповідань.
Плакат з підсумками дослідження презентується на корпоративному святі , а потім вішається на стіну , щоб кожен співробітник міг ознайомитися з ним докладно.
Оформлення приміщення для корпоративного свята. Фотогалерея .
Для корпоративного заходу такого рівня бажано запрошувати декораторів приміщень із спеціальних фірм.
Специфічним для корпоративного свята може бути виставка фотографій співробітників , продукції фірми , важливих моментів з життя фірми . Такий галереєю можна зайняти цілу стіну залу або хол . Фотографії бажано вставити в рамки. Обов'язково зробити до кожної фотографії підпис. Також на загальний огляд вивісити дипломи , нагороди фірми і газетні публікації , що мають відношення до історії фірми . Виставляти експонати найкраще в хронологічному порядку. Дуже важливо не забути про кого-небудь із співробітників .
У прикрасі залу можна використовувати повітряні кулі , гірлянди фірмових кольорів. Також необхідно розвісити на стінах плакати з атрибутикою фірми ( логотипом , назвою , слоганом ) . Залишилися від рекламної акції плакати , розтяжки допоможуть створити потрібний настрій .
Офіційна частина .
Офіційна частина на корпоративному святі не повинна бути довгою. Необхідно підготувати короткий цікавий розповідь про заснування фірми або виникненні виду діяльності , що є основним для даної організації.
Розповідь може включати короткі смішні історії , розказані сторожіли організації .
Важливо , щоб ця розповідь об'єднав усіх учасників , створив корпоративний дух в організації й почуття корпоративного патріотизму , оскільки це сприятиме підвищенню настрою.
Вручення пам'ятних подарунків.
Після вітальних промов всім присутнім вручаються подарунки. У великих компаніях , щоб не затягувати цей захід , подарунки можна передавати представникам від кожного відділу .
Вручення подарунків на початку корпоративного свята дозволяє створити особливий настрій у всіх співробітників .
Добре вибрати подарунки , які будуть асоціюватися у співробітників з їх організацією .
Банкет.
Банкет проходить у просторому залі зі сценою. Гості займають місця за невеликими столиками , розставленими навколо сцени. Більша частина дії корпоративного свята проходить на сцені.
Вікторина фірмових дат.
Через деякий час після початку корпоративної вечірки проводяться конкурси на знання історії фірми . Гості можуть брати участь у конкурсах як індивідуально , так і об'єднавшись в команди ( наприклад , команду складають співробітники , які сидять за одним столом) .
Аукціон пам'ятних дат.
Ведучий корпоративного свята пропонує присутнім перераховувати пам'ятні в житті фірми події. Той учасник ( команда) , який називає чергова подія , одержує призове очко.
Вікторина «День , коли це було».
Ведучий корпоративного свята називає різні пам'ятні події з життя фірми і просить присутніх пригадати точну дату , коли ці події мали місце. За кожну правильну відповідь учасник ( команда) отримує п'ять призових очок.
Конкурс « Хто , де, коли ».
Ведучий корпоративного свята включає проектор (або діапроектор ) і показує гостям фотографії , відеохроніки або слайди . По кожному епізоду гості повинні відповісти на питання:
1 . Хто це чи що це?
2 . Де це відбувається?
3 . Коли ( точний день , рік) це відбувається?
Кожна правильна відповідь нагороджується п'ятьма очками.
Після цього підбиваються підсумки конкурсів , і переможці отримують призи.
Фірмові конкурси.
Фірмове блюдо. Родзинкою банкету може стати спеціальне « фірмове блюдо » (будь-яке блюдо або напій , яким-небудь чином пов'язане з діяльністю фірми). Можна заздалегідь оголосити конкурс між співробітниками на фірмове блюдо.
Наприклад - Фірмовий салат: Плавлений сир « Дружба» (сприяє згуртуванню колективу) потрібно дрібно натерти і змішати з часником (захищає від шкідливих клієнтів) , горіхами ( стимулюють діяльність мозку) , лимонним соком ( освіжає сприйняття інформації). Додана в салат морква допоможе відновити зір, втрачений за комп'ютером. Салат викличе додаткові приємні емоції , якщо ви додасте в нього побільше зелені .
Посвячення в співробітники фірми . Ще один захід , що сприяють формуванню корпоративного духу - традиційне щорічне посвята в співробітники фірми тих , хто недавно поступив на роботу в цю організацію. Посвячення складається з трьох етапів - випробування ділових здібностей , клятви вірності організації та вручення жартівливих свідоцтв про прийняття в штат.
Випробування ділових здібностей .
Всім співробітникам , котрі вступили на роботу протягом останнього року , пропонується пройти випробування. Переможці кожного випробування можуть нагороджуватися призами.
Текст зі слів. Кожен учасник отримує газету , аркуш паперу , ножиці і клеїть олівець. Завдання учасників - вирізати з газети слова і скласти ін них текст за зразком . Як зразок можна взяти рекламу даної фірми або фразу з фірмового буклету .
Супер- працівник . Учасників просять переписати невеликий текст , одночасно з цим відповідаю ( по черзі) на запитання ведучого. Питання можуть бути анкетного характеру ( прізвище , ім'я, по батькові , дата народження і т.п.). copyright - http://sc-pr.ru Той учасник , який , незважаючи на перешкоди , встигне переписати за час конкурсу більше слів тексту без помилок , отримує приз.
Що робити , якщо ... Учасникам пропонуються скрутні ситуації , пов'язані з їх роботою , в яких їм необхідно знайти оригінальний вихід.
Приклади ситуацій :
Що робити , якщо ви програли зарплату своїх підлеглих або громадські гроші в казино?
Що робити , якщо вас випадково замкнули в офісі пізно ввечері?
Що робити , якщо ваш собака з'їв важливу звітність , яку ви повинні вранці уявити директору ?
Що робити , якщо ви застрягли в ліфті з генеральним директором вашої фірми ?
Що робити , якщо ви випадково перекинули чашку кави на стіл директора з важливими паперами .
Фірмова «Клятва ».
Після випробувань учасники отримують листки з жартівливій клятвою на вірність фірмі.
Приклад клятви :
«Клянуся перед Богом богів - Зевсом , його дружиною Герой , Богом торгівлі Гермесом і всіма богами і богинями , беручи їх у свідки , виконувати чесно , відповідно моїм силам і моєму розумінню , такі зобов'язання:
Почитати навчив мене мистецтву менеджменту нарівні з батьком і отримані знання безоплатно передавати іншим.
Утримуючись від заподіяння будь-якої шкоди і несправедливості клієнту , направляти режим роботи до вигоди фірми згідно з моїми силами і моїм розумінням .
Чисто і непорочно проводити своє життя і своє мистецтво.
У який би дім я не увійшов , я увійду туди для користі фірми , будучи далекий від усього навмисного , несправедливого і згубного , особливо від любовних справ з жінками і чоловіками.
Що б я не побачив або почув відносно життя людського і справ фірми з того , що не слід коли-небудь розголошувати , я промовчу про те , вважаючи подібні речі комерційною таємницею.
Я не дам нікому просимо у мене згубного кошти для справ фірми і не покажу шляху для подібного задуму.
Вручення свідоцтва .
Після проголошення клятви нові співробітники отримують посвідчення ( свідоцтва) , що вони дійсно є співробітниками даної організації , Всім співробітникам можна приколоти значки з емблемою фірми (кращі за все, якщо це зробить сам директор компанії) та вручить сувеніри ( блокноти , ручки календарі ) з символікою фірми .
В якості подарунка на посвяту можна замовити для кожного нового співробітника візитні картки з його ім'ям і координатами .
Ігри для всіх .
Рахунок в банку.
Конкурс можна проводити як серед керівництва фірми , так і між усіма бажаючими. Для конкурсу необхідна скляна банка , наповнена металевими і паперовими грошима і запечатана (щоб в учасників не виникало спокуси відкрити банку , можна запечатати її консервною кришкою). Учасники по черзі вивчають вміст банки , намагаючись порахувати або вгадати суму грошей , які в ній знаходяться.
Після того як кожен бажаючий назвав свій варіант суми , банку розкривається і що містяться в ній гроші перераховуються. Учасник , що дав абсолютно правильний або найбільш точний (залежно від початкових умов конкурсу ) відповідь , отримує приз.
Компліменти - антоніми .
Основою для цієї гри послужила сцена з чудового фільму «Службовий роман». Героїня , яку відіграє Аліса Фрейндліх , перераховує всі неприємні епітети , якими її нагородив на початку історії герой Мягкова . Він намагається спростовувати її , підбираючи антоніми - комплементи до кожного названого їй слову ( не завжди вдало) .
Паре гравців , бажано різної статі , пропонується повторити цю сцену. Один з учасників у швидкому темпі називає різні неприємні епітети (злий , хитрий , жадібний ) . Інший гравець намагається придумати до кожного цього епітету приємні антоніми (добрий , нехитрий, щедрий ) . Якщо другий гравець помилиться або допустить занадто велику паузу в грі , він програє і учасники міняються ролями.
Следующий сценарий