Як ми всі давно знаємо, реклама є двигуном торгівлі, а яскрава, зручна або
нестандартна упаковка це один з візуальних механізмів "зачіпок" для покупця. Інша приказка відноситься до просування товару і звучить так - по одіжці зустрічають. Цією одежкою і є упаковка. Армія дизайнерів і маркетологів працює над тим, щоб товар на полиці магазину виділявся серед подібних, привертав увагу і в деяких випадках, упаковка в рази перевершує за якістю вміст.
Шукаєте друкарню для друку флексографічних наклейок?
Компанія Stickers пропонує своєчасний і якісний друк наклейок для маркування товарів, а так само
створення макета, форми, зображення, вирубки по необхідному розміру і намотування на рулон заявленої кількості наклейок. Для ознайомлення з пропозиціями, цінами, варіантами замовлення і доставки, пройдіть по посиланню -
рулонний друк
Тара або упаковка іноді коштує дорожче самого продукту, наприклад кришталева пляшка під горілку, раза в три перевищюе вартість самої горілки, або флакон духів, на дизайн і виробництво якого витрачаються такі ж гроші як на винахід формули парфуму. Якщо розглянути заробітки дизайнерів "коробки або пляшки", то виявиться, що така робота порівнянна з роботою дуже дорогих модельєрів. Історія упаковки достовірно невідома (історики мало надають цьому явищу значення), але з часів винних амфор, людство постійно модернізує "обгортку" і добилося на цьому терені важливих успіхів.
Наведемо кілька прикладів того, як відомі бренди дбають про зовнішній вигляд свого продукту, і як вони його бережуть або видозмінюють. Відому пляшку Кока Коли винайшов перший власник компанії і вона залишилася практично незмінною до сих пір. Одні з найвідоміших американських виробників сигарет "American Spirit" не змінювали дизайн пачки з 1938-го року, завдяки чому вони стали таким же постійним візуальним брендом як Міккі Маус, Статуя Свободи, або значок долара. Багато в чому така сталість зробила свою справу і на даний момент "American Spirit" стали хіпстерскою і модною маркою, випереджаючи за популярністю дві третини всього тютюнового ринку. Іншою стороною медалі став ребрендинг, але цьому маркетинговому механізму всього 15 років, і знову ж таки руку до нього доклали американці. Однією з перших компаній яка зробила кроки в бік ребрендингу стала Пепсі-Кола. Залишивши нові пошуки тари, Пепсі просто змінила логотип. Побачивши колосальний ефект від зміни стилю, за іменитим виробником напоїв потягнулися такі монстри як Макдональдс, Адідас, Кемел, Байєр і т.д.
Наступний сценарій