«Кольори веселки»
Відмінний корпоративний конкурс, який проводиться під час перших столів (до танцювальних конкурсів). Його можна проводити з глядачами сидячих на своїх місцях. Ведучий пропонує гру: підходячи до будь-якого із запрошених, він називає предмет або природне явище, а гравець повинен швидко назвати п'ять кольорів пов'язаних з цим словом. Наприклад: «Корабель» - блакитне небо, синє море, золоте сонце, чорний якір, білий парус.
«Згадай деталі»
Ведучій переодягає в різноманітний одяг одного з гостей заходу і вводить його в зал. Ставить його на проти трьох сидячих на стільцях гравців. Гравцям пропонують детально запам'ятати наряд на людині, а потім її виводять в іншу кімнату і змінюють деталі гардероба (змінюють на інші елементи або одягають старі речі по іншому). Повернувшись до зали, модель постає перед гравцями і ті в свою чергу повинні точно описати зміни в образі увійшедшого.
«Картина»
Гра, що нагадує гру «Зіпсований телефон». Тільки на відміну від неї, гравцям не загадують слово, а дають просту картинку і ті повинні описати її наступному гравцю. Важливо розсадити гравців подалі один від одного, для того, щоб уникнути елемента підслуховування. Останній гравець в команді повинен буде всім присутнім гостям розповісти, що ж було намальовано на початковому зображенні.
«Термінова інвентаризація»
Вибравши для проведення конкурсу чотирьох учасників, ведучий підводить їх до столу на якому лежать різні предмети накриті легкою тканиною. Під цією тканиною можуть бути заховані - сірникова коробка, мобільний телефон, банан, намисто, яблуко, гаманець, флешка, олівець і т.п. Дослідивши на дотик всі ці предмети і запам'ятавши їх, гравці відвертаються і ведучий забирає один або два предмети, натомість підклавши два інших. Завдання для конкурсантів: взявши аркуш паперу і олівець зробити опис усіх речей, з'ясувати, що пропало, а що з'явилося.
«Ситуації»
Ведучий розбиває всіх присутніх на дві великі команди і пропонує після короткого обговорення, яскраво змалювати ситуацію на тему «Я прокинувся один в порожньому місті». Команди записують смішні і безглузді варіанти поведінки або можливі вчинки скоєні людиною залишившись один на один з собою в місці без людей. Після закінчення часу, капітани команд зачитують свій сценарій поведінки і та команда у якої вийде найсмішніший або неймовірний варіант, стає переможницею.
Наступний сценарій