«Проворна голова»
Перед проведенням конкурсу, ведучий повинен зробити два ковпака з прикріпленою до його верхівці голкою або шпилькою, і обов'язково приклеїти гумку під підборіддям, щоб ковпак не звалювався з голови. Два викликаних гравця, за встановлений час, повинні шляхом бодання, лопнути велику кількість повітряних кульок, розкиданих в центрі залу де ви проводите захід.
«Градусник»
Бутафорський градусник можна виготовити зі звичайної шкільної лінійки (найкраще брати дерев'яну лінійку, вона при падінні на підлогу не б'ється і на ній легше намалювати червоним маркером шкалу градусника). Таких градусника, Вам знадобиться два або три, в залежності від того скільки команд ви створите. Запропонуйте командам, без допомоги рук, передати від першого гравця стоячого на початку лінії, останнім. Можете поставити умову - передавати градусник тільки під правою або тільки під лівою пахвою.
«Крива дорожка»
На підлозі залу в якому ви проводите захід, проведіть крейдою змієподібну доріжку. Вибравши будь-яку кількість гравців, ведучий по черзі кожному, видає бінокль перевернутий догори ногами і включає секундомір, пропонує пройти на швидкість по лінії, дивлячись в бінокль. Найшвидшому, в якості призу можна подарувати карту доріг вашого міста.
«Змотай шнурок»
Приготуйте для конкурсу довгу мотузку для білизни і два олівця. Прямо по центру цієї мотузки зав'яжіть вузлик або прив'яжіть червоний бантик, а на кінцях її, прив'яжіть по олівцю. За сигналом (хлопком) ведучого, два учасники конкурсу, на швидкість повинні намотуючи на олівець мотузку, наблизитися до бантику або вузлу. У другому варіанті цієї гри, ви можете запропонувати гостям змотувати мотузку в клубок.
«Попелюшка»
Для чергового корпоративного конкурсу або вечірки, Вам знадобиться дві склянки суміші з горобини, гороху, сочевиці, квасолі, калини. На столі перед двома учасницями змагання висипають по склянці такої суміші і за певний провідним час, вони повинні будуть відокремити одні ягоди і насіння від інших. В іншому варіанті гри (більш складному) провідний зав'язує конкурсанткам очі і пропонує їм розібрати такий набір наосліп. У цьому випадку одна правильна ягода лежача у своїй гірці прирівнюється до одного призового очку, а неправильно лежача - забирає два очка. Таким чином після підрахунку вмісту купок, з'ясовується переможниця цього конкурсу.
Наступний сценарій