У житті кожної людини, так чи інакше відбуваються етапні соціальні та особистісні події: перші відвідини саду, навчання в школі, університеті, весілля, народження дітей, онуків, весілля дітей і онуків. І на кожному часовому витку, потрапляючи в ті чи інші ситуації, людина переживає одні й ті ж події тільки в різний час. Візьмемо наприклад весілля. Спочатку ви безпосередній учасник - наречений, потім через багато років ви влаштовуєте весілля своєї дитини, і в кінці кінців ви присутні на весіллі онуків, але вже в якості гостя. У підсумку, в класичному варіанті ви побуваєте у всіх трьох образах: Учасник, Організатор, Гість. На різних етапах, різний тягар відповідальності, і найвідповідальніша робота лягає на плечі батьків. Що ж слід знати, в разі якщо ваша дитина поставила вас перед фактом про рішення вступити в шлюб? Кілька основних порад з першорядних питань на які варто звернути увагу ми наводимо нижче.
1. На першому ж сімейному зборі з приводу організації весілля заведіть щоденник. Записуйте туди все ідеї, пропозиції, план організації, ключові дати, можливі місця проведення. Записуйте буквально все, через кілька днів або тижнів, переглядаючи старі записи ви легше зможете скласти детальний план заходу.
2. Цей пункт напевно єдиний який можна звалити на плечі молодят. Наречений і наречена самі визначаються з вибором весільного вбрання та
придбанням обручок -
http://deoro585.com/kolca/obruchalnye/
3. Визначтеся з датою. Це дуже важливий момент, упустивши який ми можемо потрапити в скрутні ситуації. Вибираючи день весілля зверніть увагу на перехресні події: день міста, державні чи релігійні свята. Такі дні пов'язані з перевантаженістю людського трафіку в місті, великим скупченням відпочиваючих в місцях де зазвичай проводять весільну фотосесію, підвищеними тарифами на фотопослуги, на готельні номери (якщо у вас присутні іногородні гості), незручностями в пересуванні весільного кортежу.
4. Знайомлячись з фотографами, відеооператорами, музикантами, тамадою і аніматорами, не соромлячись вимагайте ознайомлення з портфоліо найманих працівників. Уважно піддайте цензурі конкурси пропоновані тамадою (публіка буває різна і не всім подобаються вульгарні конкурси).
5. Весільний кортеж. Пам'ятайте, що весілля захід досить консервативний і вимагає дотримання традиційних уявлень про нього. Лімузин, для молодят точно такий же обов'язковий атрибут як весільний торт, фата, букет нареченої, шампанське, фотосесія, перший танець і т.п.
6. Вибираючи банкетний зал, зверніть увагу на його місце розташування (віддаленість від транспортних розв'язок, зручність відвідування гостей, наявність паркувальних місць), меню і УВАГА!!! - інформацію про проведення в цьому ж місці інших заходів в день весілля.
Наступний сценарій