Сценарій дня народження "Квест вечірка"
Ідея для сценарію. Герой, який розгадує " загадку " рятує світ і отримує приз. Чому б не перенести сюжет в ігрову форму для свята?
Використовувати любов до пошуку пригод , розгадування загадок в організації захоплюючою і вразливою вечірки.
Тобто , організувати квест. Зазвичай , квест організовується в масштабі міста або якоїсь території . Є піші та автоквест . Ми ж пропонуємо вам організувати міні -квест , який би помістився в зал для святкування вечірок.
Місце . Підійде будь-яке, досить просторе приміщення . Враховуйте кількість гостей , розбийте їх на команд. В одній команді має бути мінімум 3 учасника. Максимум - 5 .
Дрес -код . Ідеальний дрес -код - футболка і джинси.
Можете подарувати всім гостям при вході на вечірку цікаві значки з написами про квест або " армійські " медальйони. На значок або медальйон можна написати тему квесту , дату проведення , хитромудро девіз. А ще кращий варіант - подарувати всім учасникам футболки з написами про квесті .
Декор . Не завадить декорувати приміщення всякими " шпигунськими " штучками , бутафорськими картами , підказками , особами відомих шпигунів і агентів ( цілком підійде особа Джеймса Бонда ) , картами з уткнутими червоними прапорцями. Також можна створити колажі з вирізок газет , де обвести деякі слова або пропозиції червоним фломастером. Частина декору може бути безпосередньо і частиною підказок і самого квесту.
Сценарій свята.
Відразу обмовимося , що сценарій свята потрібно буде додатково деталізувати і продумувати , як втім і всі інші вечірки.
Отже , основним завданням режисера квесту є продумування хороших завдань для команд. Квест - це поетапна гра з підказками , розгадуючи які , учасники наближаються до фіналу. Хто найшвидше розгадає квест , той і стає переможцем. Учасники діють в командах , проте вони виконують дії не одночасно , а як вважають за потрібне . Вони можуть шукати , обговорювати , малювати , думати ...
Організатор і провідні час від часу можуть направляти , якщо вже дії взагалі зайшли в глухий кут.
1 . Виберіть тематику квесту. Це може бути дизайн , історія міста або країни або навіть епохи , тема музики або кіно ...
2 . Приступите до написання сценарію і підготовці реквізиту.
3 . Ось ідеї квестів і приклади їх створення.
Тема - "Секрети 90 -х" .
Створюємо завдання для учасників квесту. У нас буде 4 завдання , ви можете додавати більше завдань .
1 - е завдання .
Написати список політичних діячів 90 -х років. На завдання дається 3 хвилини. Команди подають списки після закінчення часу. Та команда , яка виграє , отримує підказку ( мітку ) про наступне завдання на 5 хвилин раніше за інших.
2 - е завдання .
Розшифрувати події 90 -х з зашифрованого повідомлення.
" На початку дев'яностих частини кіно не стало ....
Червень став щасливим для Бориса рівно на два терміни ...
812 9119 - трохи не точно, але все ж , - створили щось з трьох букв ... "
Розшифровка " 1990 рік - помер Віктор Цой. З 1991 по 1999 рік Борис Єльцин був Президентом. 8 грудня 1991 було підписано угоду про створення СНД. "
Хто найточніше виконає завдання , той і отримує право шукати мітку - наприклад , приносять тацю з печивом.
3-е завдання .
Розповісти 1 -хвилинну історію (кожне слово в цій історії має починатися на букву "д" ) , про сценариста , режисера і продюсера фільму 1997 року, який починається на букву " Т" і закінчується на букву "к".
Підготовка - 2 хвилини.
Фільм - Титанік , сценарист , режисер і продюсер - Джеймс Камерон , ось чому на "д" .
4 - е завдання .
Пушок , Золотий хлопчик , Десятка , Зоряний бочонок , Мікеланджело від футболу - це Анодарам , тобто - .... ( 13 букв - власне ім'я ) і він - ... ( 9 літер).
Необхідно розшифрувати повідомлення - " Анодарам " - навпаки Марадона , тобто , - Дієго Марадона , спортсмен.
Мітки . Мітки - це ті самі підказки , які дозволяють знаходити і виконувати завдання , а іноді і дозволяють в розшифровці та виконанні самого завдання , що природно наближає до фіналу і перемоги.
Мітки можуть бути такими .
1 . Мітка з газетних вирізок . З них складається історія , яка включає в себе якісь " особливі " слова . Ці слова повинні бути якось особливо виділені. Наприклад , червоним кольором. Вони можуть також виділятися по стилістиці.
Наприклад , ми виділяємо слово угоду жирним шрифтом "8 грудня 1991 року в Білорусії підписано угоду про створення СНД. " Тоді , наступне завдання потрібно шукати за плакатом з написом " угоду". Плакат повинен знаходиться на видному місці - його елементарно намалювати звичайними фарбами на ватмані .
2 . Позначками можуть бути шматочки листи , порваного на частини.
Листи можна написати на різнобарвною папері. Потім листа потрібно порвати і шматочки розкласти по всьому залу . Учасники повинні будуть збирати листочки "свого" письма і складати їх одне до іншого , а потім читати повідомлення . При цьому підказки повинні бути однаковими на всіх " листах" .
3 . Позначками можуть бути печеньки з підказками всередині. На таці знаходиться багато печенек , щоб отримати найбільшу кількість підказок потрібно розкрити найбільшу кількість печенек . Але ! , Головною умовою є також і з'їсти печиво , інакше скористатися підказкою буде неможливо.
4 . Позначками можуть бути шматочки льоду , всередину яких заховані повідомлення.
Таким чином , щоб не заплутатися , краще пояснити учасникам , що квест - це чергування завдань і міток . Останнє завдання у квесті містить у собі або підказку ( мітку ) про місцезнаходження " скарбу " або містить "скарб" вже в собі.
Следующий сценарий